Blog
subota, studeni 17, 2007

Mark McCandlish

Dobro jutro. Zovem se Mark McCandlish i tijekom zadnje 21 godine radio sam kao konceptualni umjetnik za razne ugovarače iz obrane. Bio sam uključen u konceptualni umjetnički rad i produkciju za Rockwell, na X-30 programu: i također na HYSTP-u [Hypersonic Test Bed Programme] - [ drži podignutu fotografiju letjelice pokazujući auditoriju]. Tijekom moje karijere u dva navrata imao sam siguronosnu dozvolu. 1967., kad sam bio smješten u Westover AFB-u [ Massachusetts] u zapovjedništvu za 8. Zračnih snaga, Strateška zračna komanda, bio sam svjedok i gledao kroz teleskop jedan NLO koji je lebdio nad spremištem nuklearnog oružja tijekom približno 10 minuta i koji je otišao s ubrzanjem metka koji napušta puščanu cijev.

1988., u studenome, moj kolega s koledža Brad Sorenson obavijestio me je da je osobno bio svjedokom [ pojave ] triju letećih tanjura kod vrlo velikog hangara u Norton AFB-u [ Californija] tijekom jedne zračne predstave održane u subotu, 12. studenog 1988.

Kasnije sam nazvao svog kongresmena za taj okrug Georgea Browna Jnr. , koji je u to vrijeme bio predsjednik Kongresnog odbora za svemirsku znanost i naprednu tehnologiju [ Congressional Commitee on Space Science and Advanced Technology ]. Prirodno sam pretpostavio da budući da je ta prezentacija – o kojoj je Brad pričao – bila za vrhovne vojne časnike i kongresne osobe, da mora da je njegov ured koordinirao to s lokalnim uredom za javnost Zračnih snaga.

Jedan član ureda kongresmena Browna ne samo da je potvrdio tu prezentaciju, već i činjenicu da su na njoj bila i tri diska. Ti diskovi su lebdjeli iznad tla bez ikakve vidljive potpore. Navodi ih se kao ˝strane reproducirane letjelice˝ [ engl. : ˝alien reproduction vehicles˝; ARVs], također poznate pod nadimkom ˝flux-lineri˝ zato što su koristili elektricitet visokog napona.

Da skratim. Kasnije sam došao do fotografija [dvije pokazuje auditoriju] koje je snimio, 1967., jedan vojni pilot, Harvey Williams, kad je letio u C-47 Zračnih snaga, na 12 000 stopa iznad Utaha. To neobično vozilo odgovara tako zvanom ARV-u po svim proporcijama i u pogledu oblika letjelice i bilo je fotografirano u lipnju 1967.

Kasnije sam razgovarao s gospodinom imenom Kent Sellen kojeg sam sreo na jednoj zrakoplovnoj priredbi u Edwards AFB-u, 1992. godine. Prvo javno prikazivanje bombardera B-2.

On mi je kazao da je 1973., kad je bio šef tima koji je radio na eksperimentalnom zrakoplovu u Edwards AFB-u, nenamjerno zalutao u jedno područje gdje se nalazio jedan klasificirani [tajni] zrakoplov, naime ARV. Detaljno ga je opisao i dodao je druge pojedinosti prikazima koji se tiču konfiguracije i funkcioniranja kojih Brad Sorenson nije bio svjestan.

Kasnije me je Brad upoznao s poznatim aeronautičkim dizajnerom, Bertom Retangom i dao mu kopiju ovog plana [pokazuje auditoriju].

Gospodin Retang je mislio da se radi o šali i stavio je to na svoj zid, kao primjer šale.

Treća strana mi je kasnije potvrdila da je pukovnik Ray Walsh, iz Edwards AFB-a, posjetivši gospodina Retanga,vidio taj plan na zidu i pokazao znatan šok i ljutnju. Želio je znati gdje se ovaj domogao tog plana zato jer je u to vrijeme, 1994-1995., stvarno postojala takva letjelica u hangaru Edwards AFB-a, u sjevernom kompleksu baze. Kasnije sam dosta istraživao o tom projektu, o tom vozilu, [i] došao sam do niza deklasificiranih [dostupnih javnosti; s kojih je skinuta oznaka tajnosti] dokumenata koji pokazuju da su zračne snage već 1960. testirale oblike letećih tanjura u zračnim tunelima do [brzina strujanja] 20 macha. Također imam deklasificirane NASA-ine dokumente koji prikazuju slične oblike.

Ovo ovdje [pokazuje dokument auditoriju] je NASA-in dokument koji je deklasificiran, koji prikazuje različite sferne i lentikularne oblike koji su testirani u zračnom tunelu do 6 macha.Kasnije sam došao do kopije jednog među-uredskog memoranduma iz Hercules Aerospace-a [pokazuje dokument auditoriju]. U njemu se opisuje naročiti tip znanosti koja uključuje nešto što se naziva ˝ energija nulte točke ˝ [ engl. :´ zero-point energy´] i ˝skalarni valovi˝. Prema Bradu Sorensonu, to je osnova za tehnologiju tih anti-gravitacijskih pogonskih sustava.

Ovaj dokument ovdje [pokazuje auditoriju] opisuje šest različitih sastanaka koji uključuju DIA i nastojanja oko suradnje s ruskom znanstvenom zajednicom u istraživanju, kako se to naziva, ˝korisne fundamentalne tehnologije ˝ [engl. :´fundamental enabling technology´] koju je, izgleda, izvorno otkrio Nikola Tesla u ranim 1900-tim.

Kako bilo, kasnije vas mogu opskrbiti s mnogo više pojedinosti i spreman sam da detaljno svjedočim pred Kongresom što se tiče tih događaja i njihove istinitosti.

Puno vam hvala.

dnevnici-NLO-a @ 16:34 |Komentiraj | Komentari: 2 | Prikaži komentare
chat
Anketa
Vjerujete li u vanzemaljce?



Linkeri
JESTE ZA MALO RAZBIBRIGE!?
Index.hr
Nema zapisa.